Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

RUBRIKAT

 

Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com Fichier hébergé par Archive-Host.com


Fichier hébergé par Archive-Host.com 


Fichier hébergé par Archive-Host.com 


Fichier hébergé par Archive-Host.com 


Fichier hébergé par Archive-Host.com


Fichier hébergé par Archive-Host.com

SUPLEMENTE


'AMARUS'

( klikoni mbi imazhet më poshtë )

 

Fichier hébergé par Archive-Host.com

 


Fichier hébergé par Archive-Host.com
 

 


  Fichier hébergé par Archive-Host.com   



Fichier hébergé par Archive-Host.com  



Fichier hébergé par Archive-Host.com  


Fichier hébergé par Archive-Host.com


Fichier hébergé par Archive-Host.com 

 Apartament-me-qera-Vlore.jpg
5 décembre 2007 3 05 /12 /décembre /2007 20:52

Fichier hébergé par Archive-Host.com

ELEGJI PER NENEN 


Jam duke numëruar orët
në qerpikët e tu të mbyllur.
Në xhamin tonë
dëgjoje kujen e erës.

Qielli ka dërguar retë
të të marrin.
Sot do të udhëtosh vetëm,
përtej heshtjes tënde.

Do të të ndjek
duke kapërcyer yjet.
Duhet të njoh
banesën tënde të ardhme.

Më le të zhveshur në shpirt
dhe kam ftohtë.
Por në është që të nisesh,
mos u ligështo, nënë!
Lamtumirë !

Fichier hébergé par Archive-Host.com

... Kjo fotografi është bërë para tre vjetësh, në shtëpinë tonë në Vlorë. Aty jam unë, Simbadi, ( 'djali i preferuar' i mamasë ) dhe nëna ime, e shtrenjta dhe e paharruara nëna ime e cila nuk jeton më. Ajo dha shpirt para disa muajsh, në krahët e mia, në të gdhirë të ditës 13 qershor 2007. Këtë foto e mbaj këtu, përballë tavolinës ku çdo mbremje ulem e shkruaj dhe sa herë e shoh, më duket sikur nenëzen time të mirë e të dashur e kam të gjallë e, kur do të shkoj përsëri verën që vjen në Vlorë, do ta gjej duke me pritur aty te porta e shtëpisë, të qeshur e plot mall, krahëhapur për të më pushtuar fort në gjoksin e saj. Oh, Nenëza ime e paharruar, nuk te harroj kurrë ! ...

Partager cet article
Repost0

commentaires

E
Poetja dhe mikja ime Iliriana Sulkuqi, m ekishte keshilluar te klikoja ketu, per te lexuar nje krijmtari pa filter kohor. Ja ku jam... zhytur ne kete etyd shpirtero, duke ndjekur rrymen e vargjeve te poeteve, qe po me hapin nje oreks letrar t'pangishem. ...dhe ndalem te marr fryme kete imazh njerezor qe perfaqeson idealin e gruas: Nena. E bukura dhe hynorja e vogla dhe e madhja.., e pavdekshmja nena.Jam akoma n eshoqerine e vargjeve "Sot do te udhetosh vetem/pertej  heshtjes"Poezia "elegji per nenen" fiton mbi pasjeten, pasi ajo se tremb. Ai e le te shkoje, duke marre gjithe dashurine e jeten tokesore ne zemer 
Répondre
S
<br /> Eliana,<br /> Ndjehem i nderuar nga vizita jote ne blog dhe vleresoj krijimet e tua letrare.<br /> 'Amarus' - nuk eshte gje tjeter veçse nje strehez e "fshehte" ku une publikoj gjitheçka qe me prek ne shpirt ...<br /> Pershendetje!<br /> Simbad<br /> <br /> <br />
M
Simbad,eshte teper prekese te lexosh vargje te tilla dhe te komentohen kaq ndjeshmerisht nga ty. Fotoja eshte nje kujtim i bukur, sic vetem njerezit me te dashur dine te na lene. Urime Grigorit.
Répondre
S
Faleminderit  !Si gjithmone je shume e sjelleshme dhe e veçante !Simbad